Polecamy usługę transportu. Podstawową usługą jest oczywiście transport pojemników z odpadami, nie mniej jednak polecamy także usługi transportowe innego rodzaju np wynajęcie przyczep ciągnikowych wraz z transportem przy procesie przeprowadzki.

  1. Zlecenie odbioru gruzu:
  2. Pojemnik kontener KP7 – pojemność ok 7-8 ton. koszt 350,00 pln  okres podstawienia max 5 dni
  3. Pojemnik KP10 – pojemność ok 9-11 ton. koszt 425,00 pln  okres wynajęcia max 4-7 dni
  4. Podstawienie przyczepy ciągnikowej – pojemność ok 4 t – koszt 235,00 pln okres wynajęcia okres wynajęcia max 2 dni
  5. Podstawienie małego samochodu ciężarowego ( Multicar) – pojemność ok 2,0 t koszt 115.00 pln  podstawienie w dniu opróżniania
  6. Odbiór gruzu lub śmieci w workach do 300 kg – koszt 55,00 pl sposób odbioru do ustalenia.

Ponadto, gdy pojemnik należy dowieźć po za obręb 10 km od Ziębic ( liczone z bazy ZUK) należy doliczyć za 1km przejazdu (licząc tam i z powrotem) 2,46 pln za km . 

Istnieje także możliwość zamówienia odpłatnego załadunku gruzu i śmieci. Każdorazowo taką usługę należy uzgodnić z Działem Gospodarki Odpadami przed realizacją zlecenia z załadunkiem.

Obsługujemy teren Gminy Ziębice, w przypadku innych zleceń prosimy o kontakt:

Wydział Gospodarki Odpadami:
tel. 74 8191580
wew. 12
transport@zuk.ziebice.pl

Automatyczny formularz zamówienia transportu.

[contact-form-7 id=”875″ title=”Zlecenie transportowe”]

Share This: